Setelah 2 hari PRK Parlimen Ulu Selangor blog ni pun timbul sbbnya kerana pemilik rasa sangat kagum dgn genetik anjing yang sangat kuat deria menghidunya.. kerana ketika PRK US berlasung selain drpd unit2 anjing PDRM, terdapat juga unit anjing luar kawasan US yg mempunyai genetik deria bau yg lebih kuat dari anjing2 PDRM. Maka demi kekaguman aku itulah, lalu aku buat blog ini. Walaupun bergitu aku masih lagi bergenetik Melayu

Ahad, Julai 11, 2010

Kemana pergi semua genetik anjing ni?

Semejak dua mejak ni tadok pulok kita dengor genetik anjing menyalak2.. nak kata genetik anjing semakin kurang aku tak berapa percaya, dalil wak lepas2 genetik ni dia akan makin berkembang, dok pung leni tengah duk tunggu bos besar beri arahan seterusnya. Aku pun jadi tak best, apa taknya, bila puak2 ni tak menyalak aku jadi tiada isu nak tulis dlm blog, ke puak2 ni asik sangat duk sorokan 1Malaysia 1Dunia dgn world cup?


kita tengok minggu depan lepas worldcup cam mana.. menyalak semula tu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan