Setelah 2 hari PRK Parlimen Ulu Selangor blog ni pun timbul sbbnya kerana pemilik rasa sangat kagum dgn genetik anjing yang sangat kuat deria menghidunya.. kerana ketika PRK US berlasung selain drpd unit2 anjing PDRM, terdapat juga unit anjing luar kawasan US yg mempunyai genetik deria bau yg lebih kuat dari anjing2 PDRM. Maka demi kekaguman aku itulah, lalu aku buat blog ini. Walaupun bergitu aku masih lagi bergenetik Melayu

Khamis, Jun 10, 2010

Unit Anjing yg lupa diri

mu baca sini
satu ketika dulu, ada satu kumpulan manusia hendak melakukan perhimpunan di sebuah negeri, maka semua tertumpulah segala kumpulan kawan dan lawan menanti2 bagaimanakah perhimpunan itu dijalankan. tidak kurang juga yg ingin turut serta, walaupun mereka bukan dari kumpulan tersebut. sehinggakan ada yg mengaku menjadi ahli kumpulan tersebut, sehinggakan kumpulan yg selama ini yg bijaksana lagi mempunyai ilmu kasaf pun teringin2 hendak membuat liputan perjalanan perhimpunan tersebut. 

Atas dasar menghormati kebijaksanaan kumpulan yg bijaksana lagi mempunyai ilmu kasaf tersebut, kumpunan yg membuat perhimpunan tersebut pun menolak permohonan ahli kumpulan  yg bijaksana lagi mempunyai ilmu kasaf itu untuk hadir dlm perhimpunan tersebut kerana ia akan merendahkan martabat ahli2 kumpulan  yg bijaksana lagi mempunyai ilmu kasaf sebabnya mereka semua sebelum ini terbukti ttg kebijaksanaan dan kekasafan mereka, mereka mengetahui segala perbuatan pemimpin2 kumpulan yg berhimpun tersebut walaupun mereka berada beribu2 batu jauh mereka tetap mengetahui malah niat hati seseorg pun mereka tahu.. alangkah tinggi ilmu kasaf mereka. kerana kemuliaan mereka itulah mereka digelar Unit Anjing Pengesang. tetapi mungkin kerana hebatnya perhimpunan yg akan dijalankan itu maka kumpulan2 ini merasa marah sehingga mereka lupa dgn ilmu kasaf yg mereka ada sebab tidak diberi pas kebenaran untuk hadir dlm perhimpunan itu. mereka mengugut tidak akan menjadi kasaf lagi, dan tidak akan melaporkan kasaf2 yg mereka ketahui mengenai perhimpunan itu, dan wak lolok lolok konongnya mereka tidak kasaf lagi. sedangkan semua org tahu unit anjing sama masam anjing, mereka boleh menghidu dan malah lebih dari anjing lagi kerana anjing tidak kasaf, sedangkan mereka semua kasaf. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan