Setelah 2 hari PRK Parlimen Ulu Selangor blog ni pun timbul sbbnya kerana pemilik rasa sangat kagum dgn genetik anjing yang sangat kuat deria menghidunya.. kerana ketika PRK US berlasung selain drpd unit2 anjing PDRM, terdapat juga unit anjing luar kawasan US yg mempunyai genetik deria bau yg lebih kuat dari anjing2 PDRM. Maka demi kekaguman aku itulah, lalu aku buat blog ini. Walaupun bergitu aku masih lagi bergenetik Melayu

Isnin, Mei 24, 2010

Ini sepsis apa lak ni, bulldog ke?

sila baca sini dan disini


ada seekor tu genetik anjing jenis apa tah, aku pun tak tahu spesis mana. tapi nyata sangat dok berapa betul otaknya. tapi dlm kumpunan unit anjing pengesang dialah agaknya sebagai iman mujtahid. boleh buat keadah fekah sendiri. tapi kelakornya kias keadah ulama, untuk buat keadah fekah sendiri sendiri. punya lah tinggi ilmu dia. ngaji ugama tahap mana pun aku dok tahu.

katanya

“Perkara yang boleh membawa kepada UMNO, maka ia adalah UMNO”

Jika JIM membawa kepada UMNO, maka JIM adalah UMNO. Jika ABIM membawa kepada UMNO, maka ABIM adalah UMNO. JIka UG membawa kepada UMNO, maka UG adalah UMNO. Jika PERKASA membawa kepada UMNO, maka PERKASA adalah UMNO.

Adapun jika mereka tidak membawa kepada UMNO, maka mereka bukanlah UMNO. Jika mereka berusaha menjatuhkan UMNO, maka wajib kita bersatu dengan mereka, dalam usaha menjahamkan UMNO.

kalu keadah ini kita guna,  berkerja dengan kerajaan yg diperintah oleh umno itu membawa kepada umno maka berkerja dengan kerajaan itu adalah umno, dan sekiranya bersatu dgn mereka2 yg berusaha menjahanamkan umno itu wajib maka takdir kata masih ada kominis yg berusaha menjahanamkan kerajaan BN yg ada umno didalamnya maka bersatu dgn mereka itu hukumnya wajib?

yg aku tahu, umno selau berusaha menaman pespeksi bahawa 'jamaah Islam ini' sesat dan selalu cuba untuk memecahbelah jamaah Islam maka mana2 yg berusaha kearah yg sama dan mempunyai sifat2 yg sama seperti itu maka ianya sama seperti umno walaupun tidak membawa kepada umno sekali pun tapi ciri2 dan sifatnya sama dgn umno. mereka ini lah yg bersama2 dgn umno menjahanamkan jamaah Islam.

katanya lagi

Dalam berjemaah, kewajipannya adalah memenangkan Islam

maka semua jemaah & perjuang di palastin, afganistan dll termasuk malaysia yg telah mati adalah berdosa kerana gagal memenangkan Islam, dan kita yg masih hidup ini diwajibkan memenangkan Islam, bukan setakat berjuang menegatkan Islam tapi wajib memenangkan Islam. 

Tinggi sungguh ilmu yg mempunyai genetik sekor ni, dok pernah kita dengar kita wajib memenangkan Islam, yg kita dengar kita wajib memperjuangkan Islam, menang atau kalah bukan kewajipan an dosa atas kita, sekiranya wajib kita memenangkan Islam maka setiap perjuangan yg mendapat kekalahan bagi pihak Islam maka semua mereka yg berjuang itu berdosa.  dan sekiranya berdosa dan tidak mendapat keampunan dari Allah maka kita akan diseksa kelak.

menasabah dia digelar ulama kepala lutut.. tinggi sangat ilmu dia, tinggi dari buku lali lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan